19
اکتبر

ساخت کسب و کار آنلاین: گام های نخستین

ساخت کسب و کار آنلاین

ساخت کسب و کار آنلاین: گام های نخستین:آیا گرایشی به سمت سرگرمی ها یا علاقه مندی هایتان دارید تا بتوانید در کنار کار تفریح هم بکنید؟ یا آنکه معقوله ای خارج از قلمروی تخصص شماست که که نیاز به کمی زمان و تلاش بیشتر دارد؟

مردم از سرتاسر دنیا برای دستیابی به اهدافشان نیاز به کمک دارند. شاید میخواهند بواسطه یک رژیم گیاهی سالمتر شوند، یا احتمالا میخواهند موج سواری یا نواختن گیتار را یاد بگیرند. یا شاید میخواهند قطعاتی برای ساخت هواپیمای مسابقه ای بسازند، وقتشان را بهتر مدیریت کنند، عضلاتشان را پرورش بدهند یا وزن کم کنند.

اگر شما مهارت و دانش کمک به این افراد را دارید، و اگر می توانید راه حلهایی موفقیت آمیزی برای نیازها و خواسته هایشان ارایه دهید پس باید به دنبالش بروید!

چه برای شروع به دنبال ساخت کسب و کار آنلاین بدون نیاز به پول باشید یا پولی برای سرمایه گذاری دارید، این پست در هر صورت برای شروع کردن به شما کمک می کند.

در اینجا برخی از راهنمایی ها و ترفند هایی که می توانید همین الان استفاده کنید تا خودتان پول در بیاورید آورده شده است.

ساخت کسب و کار آنلاین چگونه؟

کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین

ساخت کسب و کار آنلاین: گام های نخستین: زیبایی شروع کسب و کار شخصی این است که حس سفردوستی شما را اقناع می کند و به شما اجازه می دهد در حالیکه در اوج جریان نقدینگی خود هستید سفر کنید.

تعجبی ندارد که بسیاری از مردم وارد دنیای کسب و کار و کارآفرینی آنلاین می شوند، و کم کم خود را از انحصار ۴۰ ساعت کار هفتگی آزاد می کنند. حتی افرادی هستند که کار تمام وقت را انتخاب می کنند و کل کارهای روزانه خود را رها می کنند!

منظورم این است که اگر درامد دوبرابر یا سه برابر یا شاید ده بار حقوق قبلی باشد، چه چیزی جلوی آنها را برای انجام تمام وقت این کارها می گیرد؟ درست است؟

وقتی یک سبک زندگی یا کسب و کار اینترنتی را انتخاب می کنید، می خواهید مطمئن شوید که سه نکته اصلی را در بر می گیرند:

  • به شما آزادی زندگی کردن در هر کجا را می دهد
  • جدول زمانی کاری انعطاف پذیری را می دهد
  • موقعیت هایی برای درامد بالا را بدست می آورد

تقریبا به نیم بازنشستگی زود هنگام شباهت دارد به جز اینکه لازم نیست صبر کنید تا پیر شوید و موهایتان سفید شود. شما می توانید حتی بدون نیاز به ترک خانه درامد داشته باشید.

چگونه کسب و کار شخصی تان را آغاز کنید

وقتی کسب و کار شخصی تان را آغاز می کنید، می توانید بدون اینکه نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشید در هر زمان به هر مکانی که دوست دارید بروید. و باور کنید، هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. شما برای شروع نیاز به مدرک دکترا یا مجموعه ای از گواهی نامه های آموزشی ندارید.

اما مانند سایر کسب و کارها، اوج گرفتن زمان می برد، و برای همین است که باید در ابتدا بدانید چرا میخواهید  ساخت کسب و کار آنلاین را اولویت خود قرار دهید.

شما قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک از این ده موقعیت قابل توجه کسب و کار اینترنتی مناسب شماست دلایل خودتان را مطرح کنید.

اگر هنوز به طور قاطعانه دلیل شروعش را نمی دانید، این گام را نادیده نگیرید.

کسب و کار راحت نیست، و دلایل تان باید بزرگتر از تکانهایی باشد که نیاز به استقامت شما دارد. هدف موفقیت دراز مدت در کسب و کار است.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی

ساخت کسب و کار آنلاین: گام های نخستین:زمانی برای تولید محصولاتتان برای فروش ندارید؟ چرا از بازاریابی رابطه ای برای کسب درامد ماهانه در خانه استفاده نمی کنید؟ با این مدل تجاری، با قرار دادن کالاهای افراد دیگر در وبسایت تان و فروش آنها می توانید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید.

وقتی در این مسیر حرکت کنید، باید بر روی جاویژه خود متمرکز باقی بمانید و با شبکه وابسته ی صاحب نامی همکاری کنید. باید همچنین در زمینه تهیه رونوشت متخصص شوید  و به خود آموزشهای لازم در زمینه استفاده از تکنیک های موثر برای تولید مشتریان احتمالی، تبدیل مشتریان بالقوه به حقیقی و فروش، بدهید. این کاری است که بازاریابان رابطه ای انجام می دهند و کاری است که شما نیز می توانید انجام دهید.

بدست آوردن تجربه رونوشت برداری یکی از کلیدهای انجام این کار است.

شما می توانید کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی را ارایه دهید و سپس لینکهای وابسته خود را قرار دهید. سپس محتوایی با کیفیت تولید کنید که خوانندگان شما را وا می دارد تا عملی انجام دهند. در این مورد، شما می خواهید که آنها روی لینک وابسته شما کلیک کرده و خرید کنند

هر بار که یکی از مخاطبان روی لینک کلیک کرده و در نتیجه خریدی انجام می دهد، شما درصدی از فروش را دریافت می کنید. به همین سادگی!