12
اکتبر

۱۰ سایت برتر حوزه‌ی تکنولوژی

۱۰ سایت برتر حوزه‌ی تکنولوژی:علم تکنولوژی روزانه در حال پیشرفت و تغییر است، به عبارتی امروزه این علم به گونه‌ای شده است که اگر مدت کوتاهی از اینترنت و اخبار مربوط به تکنولوژی دور بمانید، مطالب بسیار زیادی را از دست خواهید داد. تا کنون این علم یکی از اعتیادآورترین علم‌های تاریخ بشریت بوده است و همچنان خواهد بود؛ همانطور که اگر شما از فعالان این حوزه باشید دور بودن از آن برای شما بسیار عذاب‌آور خواهد بود و توصیه می‌کنیم حتما روزانه به یک سایت تکنولوژی مراجعه کنید. اگر پست “۶ تکنولوژی که ممکن است آینده را متحول کنند!”، را مطالعه کرده باشید؛ قطعا تاکنون اهمیت تکنولوژی در دنیای امروز و همچنین آینده را درک کرده‌اید و علاقه‌ی خود در این زمینه را یافته‌اید.

بهترین راه برای به‌روز بودن علم ما، چک کردن روزانه‌ی اخبار مربوط به حوزه‌ی تکنولوژی و فن‌آوری است. در سال‌های اخیر بسیاری از منابع خبری به اخبار تکنولوژی روی آورده‌اند، این اخبار همیشه طرفداران فراوان و مشتاق خود را داشته و دارد. از آنجایی که منابع متفاوت و بسیاری در این زمینه به وجود آمده‌اند؛ لذا پیدا کردن منبع موثق و قابل اطمینان چندان راحت نخواهد بود.

در این پست از سایت چ‌یاب قصد داریم ۱۰ سایت برتر فعال در حوزه‌ی تکنولوژی را معرفی و بررسی نماییم؛ با ما همراه باشید….

تمامی وب‌سایت‌های لیست زیر حاوی لینک RSS هستند و شما می‌توانید با مراجعه به پست ” RSS چیست؟” بیاموزید که چگونه به راحتی و بدون مراجعه به این وب‌سایت‌ها، اخبار روز دنیا را دریافت کنید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

لیست ۱۰ سایت برتر جهان در حوزه‌ی تکنولوژی:

1- WindowsCentral

2- Business Insider

3- CNET

4- Tech Crunch

5- ArsTechnia

6- TechNet

7- LifeHacker

8- Droid Life

9- Digital Trends

10- TechRadar

۱۰ سایت برتر حوزه‌ی تکنولوژی:از اینکه با ما همراه بودید، سپاسگزاریم… امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و روزانه از مطالب سایت‌های معرفی شده بهره‌مند شوید و همچنان در حوزه‌ی تکنولوژی به فعالیت خود ادامه دهید و یا آغازگر یک فعالیت جدید در این زمینه باشید!

در این لیست ۱۰ تا از بهترین سایت‌های سال ۲۰۱۹ در حوزه‌ی تکنولوژی به شما معرفی شدند؛ اما بسیاری سایت‌های دیگر هستند که این در حوزه‌ی تکنولوژی منابع موثق و قدرتمندی به شمار می‌آیند. در این پست صرفا ۱۰ سایت به صورت دلخواه و به تربیت دلخواه قرار گرفتند و ممکن است هر شخص و یا هر سایت دیگری نظرات متفاوتی داشته باشد و نمی‌توان گفت این دو مطلب در تضادند؛ زیرا شمار سایت‌های این حوزه بسیار زیادند و قادر به معرفی همه‌ی سایت‌ها در قالب یک محتوا نخواهیم بود.

اما به عنوان توصیه‌ی ویژه سایت Lifewire را به شما معرفی می‌کنیم؛ این سایت یکی از بهترین و قوی‌ترین سایت‌های تکنولوژی روز دنیاست که به عنوان منبع بسیاری از مطالب سایت چ‌یاب نیز انتخاب شده است. لذا توصیه‌ی ما به شما این است که حتی الامکان برای یکبار هم که شده به این سایت مراحعه کنید؛ خواهید دید که چگونه شما را به خود جذب می‌کند.