06
اکتبر

شیائومی نسخه جدید اندروید ۱۲ را روی سری می ۱۱

شیائومی نسخه جدید اندروید ۱۲ را روی سری می ۱۱:با توجه به اینکه اندروید ۱۲ طی روزهای آینده معرفی خواهد شد، هم اکنون شیائومی در حال آزمایش این سیستم عامل جدید روی برخی مدل گلوبال از سری می ۱۱ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل هفته آینده سیستم‌عامل موبایلی جدید خود را به صورت رسمی منتشر خواهد کرد. پس از آن نیز احتمالاً این به روز رسانی در دسترس کاربران خواهد بود. به همین دلیل شیائومی در حال آزمایش این سیستم عامل جدید روی برخی گوشی های هوشمند پرچمدار خود است. طی گزارش منتشرشده از گیز چاینا نسخه گلوبال اندروید ۱۲ هم اکنون با رابط کاربری MIUI شیائومی آماده است. به همین دلیل این شرکت تلاش دارد تا با کمک کاربران و پیش از انتشار نسخه نهایی آزمایش آن را انجام دهد. طی خبری که در صفحه رسمی ام آی یو آی منتشر شد کاربران به صورت آزمایشی می توانند برای دریافت نسخه اولیه اندروید ۱۲ اقدام کنند.

کلیه کاربرانی که از گوشی های شیائومی سری می ۱۱ استفاده می کنند واجد دریافت این به روزرسانی آزمایشی هستند. این افراد که حدود ۲۰۰ نفر خواهند بود می‌توانند برای دریافت نسخه بتا ثبت نام کنند. سپس با دریافت اندروید ۱۲ آزمایش این سیستم عامل را آغاز خواهند کرد. به گفته شیائومی کلیه کاربرانی که بالای ۱۸ سال دارند می توانند این نسخه را روی گوشی خود امتحان کنند.

شیائومی نسخه جدید اندروید ۱۲ را روی سری می ۱۱:علاوه بر آن کاربران ثبت نام شده باید تجربه کار با رابطه کاربری MIUI را داشته باشند تا بتوانند مشکلات و باگ های احتمالی را به شرکت گزارش کنند. همچنین کاربرانی که بتوانند در این آزمایش عملکرد موفقی داشته باشند در آینده برای دریافت دیگر به‌روزرسانی‌ها نیز مورد قبول خواهند بود.