02
اکتبر

۳ راز موفقیت در زندگی که هر فردی باید بداند

۳ راز موفقیت در زندگی که هر فردی باید بداند :آیا دوست دارید ذهن‌تان را جوری تنظیم کنید و بدن‌تان را جوری هک کنید که همیشه در حالتی مثبت باشید و روی دور موفقیت بمانید؟ در این مطلب ۳ راز موفقیت در زندگی را می‌گوییم که شما هم می‌توانید از آنها برای برنامه‌ریزی ذهن‌تان الگو بگیرید تا از همان لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید در حالتی از موفقیت و کامیابی باشید و در طول روز نیز، تصمیم‌گیری‌‌های‌تان به گونه‌ای باشد که شما را به سمت خواسته‌های‌تان سوق دهد.

یکی از بزرگترین تله‌هایی که در جامعه‌ی مدرن وجود دارد، اتوپایلت کردن (هدایت خودکار) سُکان زندگی است؛ یعنی مرده‌ی متحرک بودن و انجام هر کاری که دیگران انجام می‌دهند. بیشتر ما به شدت مشغول واکنش نشان دادن و پاسخ دادن به پیرامون‌مان و چیزهایی که اطراف‌مان روی می‌دهد هستیم. در حالی که باید با توجه به دنیایی که خاص خودمان است دست به عمل بزنیم و مسئول دنیای خود و واقعیت متعلق به خودمان باشیم. ما فراموش می‌کنیم که حواس‌مان به خودمان باشد و اهداف‌مان را از یاد می‌بریم.

۳ راز موفقیت در زندگی که هر فردی باید بداند

اهداف‌تان چیست؟

– سالم باشید؟ وزن کم کنید؟ اندامی متناسب داشته باشید؟

– به شغل رویایی‌تان دست پیدا کنید؟ خانه‌ی رویایی‌تان را بخرید؟ زندگی رویایی‌تان را داشته باشید؟

– به سرمایه‌ی مشخصی دست پیدا کنید؟ تشکیل خانواده دهید؟ زن یا مرد رویاهای‌تان را ملاقات کنید؟

اگر واقعا می‌خواهید به اهداف‌ و خواسته‌های‌تان برسید و انها را به واقعیت تبدیل‌ کنید، سه کار است که باید هوشیارانه و محسوس انجام‌شان دهید.

۱. اهداف‌ خود را بنویسید.

۲. یک سیستم اعتقادی قدرتمند خلق کنید.

۳. روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

۳ راز موفقیت در زندگی که هر فردی باید بداند:معمولا درست زمانی که از انجام کاری خسته شده و می خواهید آن را رها کنید، چند قدم با موفقیت فاصله دارید. به عبارت دیگر هرچه به موفقیت نزدیک تر شده و کار سخت تر می شود بیشتر به ادامه ندادن و رها کردن هدف وسوسه می شویم.

روی آن چه دوست دارید رخ دهد تمرکز کنید نه چیزهایی که از آن می ترسید. به خودتان بگویید: “همان چیزی که به آن فکر می کنید باید رخ دهد.”

آنتونی رابینز در این باره می گوید : مردم با تمرکز بر روی چند هدف در یک زمان، برای هدفی که می توانند در یک سال به دست آورند بیشتر از ده سال وقت صرف می کنند.