فولدر
07
جولای

ویندوز 11 چه تغییرات نامحسوسی دارد؟ آیا این تغییرات نهایی هستند؟

عجیب‌ ترین تغییر ویندوز 11  که احتمالا متوجه آن نشده‌اید

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت متوجه شده است که قابلیت پیش‌نمایش محتوای پوشه در ویندوز 11 پشتیبانی نمی‌شود.

پس از مدت‌ها انتظار، جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت معرفی شد و سرانجام علاقه‌مندان توانستند به تمامی اطلاعات رسمی این ویندوز دسترسی داشته باشند. تغییرات زیادی در ظاهر این سیستم‌عامل ایجاد شد که بزرگ‌ترین آن در بخش نوار ابزار اتفاق افتاده است. مایکروسافت آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را در این قسمت متمرکز و بخش اعلان‌ها را تمیزتر کرده و دکمه استارت و منو جدیدی برای ویندوز 11 در نظر گرفته است.

به‌گزارش mspoweruser، تغییر اساسی دیگری در ظاهر این سیستم‌عامل ایجاد شده که آن را کشف نکرده بودیم. هنگامی که مایکروسافت آیکون‌های پوشه جدید این ویندوز را معرفی کرد، این طراحی موردانتظار چنان تحسین شد که حتی متوجه نشدیم در آن ویژگی‌ای اصلی را از دست داده‌ایم. به‌نظر می‌رسد آیکون‌های پوسته جدید این ویندوز دیگر از پیش‌نمایش محتوای پوشه پشتیبانی نمی‌کنند. درادامه، دو اسکرین‌شات از ویندوز ۱۰ و ویندوز 11 را مشاهده می‌کنید که تفاوت ظاهری آیکون پوشه‌ها را نمایش می‌دهند:

فولدر
فولدر

این تغییر را اولین‌بار OmNomDeBonBon در ساب‌ردیت ویندوز 11 مشاهده کرده و بدین‌معنی است که دیگر نمی‌توانید به‌راحتی ببینید چه نوع فایل‌هایی درون پوشه وجود دارند. طراحی جدید ممکن است برخی از تغییرات مربوط به افزایش سرعت این ویندوز را توضیح دهد. هنوز مشخص نیست آیا مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را دوباره برگرداند یا خیر.

باتوجه‌به طراحی خاص پوشه‌های این ویندوز 11 ، این سؤال در ذهن کاربران شکل گرفته است: باتوجه‌به افقی‌بودن پوشه‌ها، پیش‌نمایش محتوای درون آ‌ن‌ها باید چگونه نشان داده شود؟ برخی از کاربران در پاسخ پیشنهاد داده‌اند که تصاویر کوچک به سبک ویندوز XP می‌تواند بهترین راه‌حل باشد.

فولدر
فولدر

آیا شما کاربران پیش‌تر متوجه این تغییر ظاهری شده بودید؟ دیدگاهتان درباره آن چیست؟

برای حفظ ایمنی سیستم خود در برابر خطرات احتمالی آنتی ویروس نود 32 شرکت اطلس سیستم را دانلود و نصب نمایید.

برای خرید اشتراک به فروشگاه اطلس مراجعه کنید.