14
ژوئن

معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد [به‌همراه ویدیو]

معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد :امروزه کسب درآمد با انجام بازی برای گیمرها بسیار رایج است؛ اما برای افراد غیر حرفه‌ای، بازی‌های کریپتویی فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود محسوب می‌شوند.

کسب درآمد با انجام بازی‌ ویدئویی واقعیتی ملموس و رو به رشد در سراسر جهان است؛ برای مثال شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده‌ی بازی‌ ویدیویی، افرادی را استخدام می‌کنند تا بازی‌ها را برای عیب‌یابی، قبل از عرضه تست کنند و بابت این کار به آن‌ها حقوق می‌دهند؛ یا شرکت‌هایی مانند eSport با برگزاری مسابقات قهرمانی دور‌ه‌ای به برنده‌ی هر دوره میلیون‌ها دلار بابت جایزه پرداخت می‌کنند.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

از طرفی با پیدایش رمزارزهای مختلف و بلاک چین‌ آن‌ها، شرکت‌ها و افراد زیادی به این حوزه گرایش پیدا کرده‌‎اند و تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و شرکت‌ها، پرداخت ازطریق ارزهای دیجیتال را برای خرید کالاها و خدمات خود به رسمیت می‌شناسند.

بلاک چین چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد :بسیاری از شرکت‌های ساخت بازی برای عقب نماندن از قافله، بازی‌هایی مبتنی بر بلاک چین معرفی کرده‌اند. از زمان پیدایش بازی‌های آنلاین، این صنعت درگیر مشکلاتی مانند پرداخت، امنیت و سازگاری است و استفاده از فناوری بلاک چین و رمزارزها می‌تواند راه‌ حلی برای این دغدغه‌ها باشد.

بلاک چین، پایگاه داده‌ی مطمئنی برای نگه‌داری اطلاعات مربوط به دارایی بازیکنان و ارزش‌ آن‌ها محسوب می‌شود و قراردادهای هوشمند با یکپارچه‌سازی کل فرایند، باعث شفافیت اکوسیستم بازی می‌شوند؛ بنابراین خرید و فروش در بازی با خیالی آسوده‌تر انجام می‌گیرد و پیشرفت بازیکنان آسان‌تر ردیابی می‌شود؛ این امر تقلب یا هک شدن حساب کاربران را غیر ممکن می‌کند.

در این اکوسیستم بازیکنان می‌توانند با به دست آوردن توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در جریان بازی، صاحب دارایی دیجیتال منحصر‌به‌فرد شوند و آن را مانند کالای فیزیکی مبادله کنند. آن‌ها می‌توانند کنترل بیشتری بر دارایی‌های خود داشته باشند و درنتیجه با علاقه‌ی بیشتری بازی کنند.

از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان از این امر سود می‌برند و با مشارکت بیشتر افراد در بازی بودجه‌ی مورد نیاز برای پروژه‌هایشان را به دست می‌آورند. به نظر می‌رسد ترکیب فناوری بلاک چین و صنعت بازی‌های ویدیویی آنلاین، شرایطی برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.