27
ژانویه

ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه 60 قسمت آموزش ویدئویی

ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه 60 قسمت آموزش ویدئویی:ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه 60 قسمت آموزش ویدئوییدر چند سال اخیر طراحی و ایجاد سایت و فروش اینترنتی رونق زیادی داشته و اکثر کسب و کارها به فروش اینترنتی روی آوردند. یک فروشگاه اینترنتی می‌سازند و محصولات خودشون رو بصورت اینترنتی برای فروش ارائه می‌دهند. این روند همچنان ادامه داره و روزانه به تعداد این فروشگاه‌ها اضافه میشه و کسب و کارهای بیشتری به سمت فروش اینترنتی سوق پیدا می‌کنند.

چطور میشه یک فروشگاه اینترنتی بی‌دردسر با بالاترین بازدهی داشته باشیم؟

برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی روشهای مختلفی وجود داره که بی‌دردسرترین و کم هزینه‌ترین روش، استفاده از قالب‌های فروشگاهی وردپرس است. در این روش، یک قالب فروشگاهی که قبلا توسط یک تیم، طراحی و توسعه داده شده روی دامنه‌ی شما نصب میشه و فروشگاه در عرض 10 دقیقه روی سایت شما بالا میاد. بعد از نصب قالب کاری که باید انجام بدید اینه که وارد مدیریت قالب و سایت‌تون بشید و محصولات نمونه رو حذف کرده و محصولات خودتون رو قرار بدید. این کار شاید دو تا سه هفته زمان ببره که بستگی به میزان زمانی داره که برای اینکار صرف می‌کنید. در نهایت سایت تکیل شده و شروع به فروش محصولات‌تون می‌کنید.

چرا باید از قالب‌های فروشگاهی استفاده کنیم!؟

مهم‌ترین دلیل استفاده از قالب‌های فروشگاهی اینه که دوباره چرخ رو اختراع نکنیم! و ماه‌ها هزینه‌ی زمانی و پولی، صرف ساخت مجدد یه چیزی که قبلا ساخته شده، نکنیم. وقتی بسیاری از امکاناتی که نیاز داریم توسط یک تیم قدرتمند ساخته و طراحی شده و بخوبی هم پشتیبانی میشه، فقط باید ازش استفاده کنیم. همین.

از کدام قالب فروشگاهی استفاده کنیم !؟

ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه 60 قسمت آموزش ویدئویی: بعد از بررسی قالب‌های زیادی که در زمینه فروشگاه اینترنتی ارائه شدند، قالب پروشاپ رویال تنها قالبی بود که بسیار بسیار منعطف هست. تمامی بخش‌های سایت و صفحات محصول رو میشه با خود صفحه‌ساز قالب و کاملا بدون کدنویسی طراحی و شخصی‌سازی کرد. مهمتر از همه اینکه، بیش از 60 قسمت آموزش ویدیویی داره که در روند طراحی و شخصی‌سازی بسیار بسیار کمک کننده است.

به جرات میشه گفت که قالب فروشگاهی وردپرس پروشاپ رویال منعطف‌ترین و پرامکانات‌ترین قالبی هست که برای وردپرس ساخته شده. پروشاپ رویال با قالب Avada که 6 سال متوالی، عنوان پرفروشترین قالب وردپرس در جهان را کسب کرده، طراحی شده.

قالب پروشاپ رویال توسط تیم قدرتمند ایران آوادا ساخته شده و پشتیبانی میشه. این قالب بطور کامل با سلیقه‌ی ایرانی و خارجی سازگاره و بدون کدنویسی تمام بخشهای قالب رو میشه طراحی و چیدمان کرد.