27
ژانویه

ریلمی ۹ پرو پلاس با دایمنسیتی 920 در گیک‌بنچ

ریلمی ۹ پرو پلاس با دایمنسیتی 920 در گیک‌بنچ ظاهر می شود

ریلمی ۹ پرو پلاس با دایمنسیتی 920 در گیک‌بنچ :نتایج منتشر‌شده از گیک‌بنچ ریلمی ۹ پرو پلاس، شایعات مربوط به استفاده از تراشه‌ی دایمنسیتی 920 و قابلیت‌های 5G را در این گوشی تأیید می‌کند.

ریلمی ۹ پرو پلاس با شماره‌مدل RMX3393، گوشی‌ قدرتمند نسل جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی ریلمی محسوب می‌شود که حداقل در یکی از نسخه‌های خود ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و به‌صورت پیش‌فرض نیز به سیستم‌عامل اندروید 12 مجهز است.

به‌گزارش gsmarena و طبق نتایج آزمون گیک‌بنچ، ریلمی ۹ پرو پلاس از تراشه‌ی جدید دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک و اتصال 5G برخوردار است و دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج یا ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد.

Realme 9 Pro+ geekbench

از دیگر مشخصات ریلمی ۹ پرو پلاس می‌توان به صفحه‌نمایش ۶/۴۳ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی اشاره کرد. باتری این گوشی نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۸۱۸ و در آزمون چندهسته‌ای آن امتیاز ۲،۳۲۴ را کسب کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، ریلمی ۹ پرو پلاس قرار است به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ به عنوان قلب تپنده مجهز شود. تراشه‌ای که از هشت هسته با چینش ۲ + ۶ بهره می‌برد و توانایی سخت‌افزاری نسبتا بالایی هم دارد. یعنی برای یک گوشی میان‌رده‌ی قدرتمند، این تراشه می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد (۲ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز).

طبق تصویر بالا، ریلمی ۹ پرو پلاس موفق شد در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب به امتیاز خوب ۸۱۸ و ۲۳۲۴ دست پیدا کند که برای یک میان‌رده کاملا قابل قبول است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی از نوع AMOLED، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر بسیار سریع ۶۵ واتی اشاره کرد که خوشبختانه درون جعبه‌ی محصول هم شاهد آن خواهیم بود. روی پنل پشتی هم سه دوربین حضور دارند که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی خواهد بود.