راهنمای موقعیت باس limgrave بازی الدن رینگ
04
آگوست

راهنمای موقعیت باس limgrave بازی الدن رینگ

لیم گریو منطقه ای در بازی الدن رینگ است که شما برای اولین بار در آنجا با دنیای الدن رینگ آشنا میشوید. چون بازیکنان سریع در بازی پیش میروند، با بسیاری از باس های این منطقه ی بازی رو به رو نمیشوند. در این راهنما سعی داریم که شما را با این منطقه، باس ها و سایر چیزهایی که از شکست باس ها به دست می آورید، آشنا کنیم.

ورود به لیم گریو در بازی الدن رینگ

اولین نکته این است که در این منطقه بهتر است level شما حداقل بین 1-20 باشد. در بعضی موارد ممکن است شما حتی با level بالای 50 هم نتوانید باس را شکست بدهید. در کنار level، همه چیز به تکنیک بازی شما بستگی دارد. اگر الدن رینگ تقریباً اولین بازی فرام سافتور شما به حساب می آید و قبلش سری سولز را تجربه نکرده باشید، پیداکردن باس های بازی برای شما دشوارتر از سایر بازیکنان است.

اگر نمیخواهید وقت زیادی روی باس هایی که رون کمتری دارند بگذارید، این راهنما به شما کمک میکند که باس هایی با رون پایین تر را رد کنید، یا بعداً به سراغشان بیایید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که رون هایی که در اوایل بازی و در منطقه ی لیم گریو به دست می آورید، اصلاً با رون هایی که در مناطق دیگر به دست می آورید، قابل قیاس نیست. هرچه level شما بالاتر برود، رون بیشتری هم نیاز دارید.

ورود به لیم گریو در بازی الدن رینگ

ورود به لیم گریو در بازی الدن رینگ

باس های منطقه لیم گریو در بازی الدن رینگ

تیبیا مارینر یک روح قایق‌ران است که قدرت به کمک گرفتن موجودات اسکلتی مرده را دارد و در شمال شرقی Summonwater Village در لیم‌گریو و در نزدیکی مرزهای Caelid کمین کرده است. در صورت کشتن این باس 2400 رون، Deathroot و Skeletal Militiaman Ashes را به دست میاورید.

Godrick the Grafted یکی از باس های اصلی لیم گریو است که با گذر از پل شکسته دیگر نیازی به شکستش نیست و میشود از کنارش گذشت. ولی در هر صورت باس اصلی قلعه ی استورم ویل (Stormveil) است و 20000 رون، رون بزرگ گادریک و Remembrance of the Grafted را به دست می آورید.

باس Godrick the Grafted در بازی الدن رینگ

باس Godrick the Grafted در بازی الدن رینگ

مارگیت (Margit, the Fell Omen) هم مثل گادریک باس اختیاری است و در نزدیکی تونل Castleward در ورودی قلعه استورم ویل قرار دارد. به این نکته هم توجه کنید که برای ورود به قلعه ی استورم ویل باید حتماً او را شکست بدهید. با شکست او ۱۲۰۰۰ رون و Talisman Pouch را به دست می آورید.

Grafted Scion داخل Chapel of Anticipation قرار دارد. این باس آموزشی است که هر بازیکن باید برای رفتن به منطقه بعدی با آن رو به رو شود. بعد از شکست این باس 3200 رون، سپر Golden Beast و شمشیر Ornamental را به دست می آورید. اگر در مرحله ی آموزشی شکست خوردید، به Four Belfries بروید و دوباره به Chapel of Anticipation برگردید تا آن را بکشید.

مبارزه با باس Grafted Scion

مبارزه با باس Grafted Scion

چندین سگ نگهبان Erdtree Burial از دخمه های زیرزمینی محافظت میکنند. در بخش غربی لیم گریو و در دخمه های Stormfoot اولین باس این موجودات را میتوانید پیدا کنید. از این باس میتوانید 1300 رون به همراه Noble Sorcerer Ashes به دست بیاورید. دومین باس از همین موجودات در دخمه های Impaler است در جنوب شرقی Bridge of Sacrifice و در منطقه ی Weeping Peninsula قرار دارد. با کشتن این باس 2400 رون و Demi-Human Ashes را به دست میاورید.

بدست آوردن طلسم Assassin’s Crimson Dagger

باس The Black Knife Assassin در مناطق مختلفی از بازی قرار دارد و یکی از آن ها را میتوانید در دخمه های Deathtouched در غرب سایت آف گریس Saintbridge در لیم گریو پیدایش کنید. با شکست این باس 1600 رون، یک طلسم و Assassin’s Crimson Dagger را به دست بیاورید.

باس The Black Knife Assassin

باس The Black Knife Assassin

باس Flying Dragon Agheel برای بازیکنانی که level پایین دارند و تجهیزاتشان آنقدرها پیشرفته نیست، باس مناسبی برای مبارزه نیست. این باس در شمال خرابه های Dragon-Burnt کمین کرده است. اگر بتوانید این باس را بکشید 5000 رون و یک قلب اژدها به دست می آورید.

نگهبان درختی یا The Tree Sentinel شوالیه ای زره پوش سوار بر اسبی است که نزدیک ورودی کلیسای Elleh کمین کرده است. با شکست این باس 3200 رون را همراه Golden Halberd به دست می آورید.

نگهبان درختی یا The Tree Sentinel

نگهبان درختی یا The Tree Sentinel

در داخل دخمه های Murkwater در شمال ساحل Murkwater در لیمگرو باسی به اسم Grave Warden Duelist داریم که با شکستش 1700 رون و Banished Knight Engvall Ashes را به دست می آورید.

The Guardian Golem باس غار Highroad است. با پریدن از روی پل و نزدیکی Saintbridge در مسیر رو به شمال با آن رو به رو میشوید. بعد از شکست 1700 رون و Blue Dancer Charm Talisman را به دست می آورید.

بیشتر اوقات شخصیت Crucible Knight در سرزمین میانه دیده میشود و شما میتوانید شخصیتش را به عنوان شخصیتی غیر از باس از پا دربیاورید. ولی در استورم ویل یک Evergaol داریم که در نقش باس قرار دارد و در سمت غربی لیم گریو میتوانید آن را پیدا کنید. بعد از شکستش 1200 رون به دست می آورید.

شخصیت Crucible Knight در سرزمین میانه

شخصیت Crucible Knight در سرزمین میانه

در داخل غار Groveside در بخش جنوب غربی لیم گریو باس The Beastman of Farum Azula را داریم که چون منطقه ی ابتدایی بازی محسوب میشود، باس راحتی است و میتوانید با level کمتر از 10 از پا درش بیاورید که 1000 رون را همراه flamedrake Talisman به شما میدهد.

شکستن شکارچی بلبرینگ در بازی الدن رینگ

شکارچی بلبرینگ در مکان های مختلف سرزمین میانه پیدا میشود و فقط هم شب ها بیرون می آید. یکی از آن ها در Warmaster’s Shack قرار دارد. در صورت کشتن این باس 2700 رون را همراه Bone Peddler’s Bell Bearing به دست می آورید.

شکارچی بلبرینگ در بازی الدن رینگ

شکارچی بلبرینگ در بازی الدن رینگ

باس The Ancient Hero of Zamor در داخل Weeping Evergaol در جنوب غربی خرابه های Tombsward قرار دارد. شکست دادن این باس ۵۴۰۰ رون و طلسم Radagon’s Scarseal را به شما میدهد.

در طول بازی به گل های زیادی برخورد میکنید که Miranda the Blighted Bloom یکی از آن هاست. این گیاه داخل غار Tombsward در جنوب شرقی کلیسای چهارم Marika قرار دارد که با شکستش 2100 رون و مدالیون Viridian Amber را به دست می آورید.

باس The Demi-Human Queen

باس The Demi-Human Queen

باس The Demi-Human Queen باس بخش ویرانه های جنگلی در غرب Weeping Peninsula است. با شکست این باس میتوانید وسایلش و Crystal Burst را به دست بیاورید.

بدست آوردن خاکستر Lhutel the Headless در بازی الدن رینگ

The Runebear در داخل غار Earthbore و در غرب Weeping Peninsula قرار دارد. با شکستش 2600 رون و طلسم Spelldrake را به دست می آورید.

باس The Cemetery Shade در داخل دخمه های Tombsward و جنوب کلیسای Pilgrimage در خود Weeping Peninsula قرار دارد. با کشتن این باس 2200 رون و خاکستر Lhutel the Headless را به دست می آورید.

باس The Cemetery Shade

باس The Cemetery Shade

Scaly Misbegotten هم یک باس اختیاری در داخل تونل مورن است. ورودی تونل در غرب Callu Baptismal Church قرار دارد که 2000 رون و لنگر زنگ زده به شما میدهد.

باس deathbird که در لیم گریو قرار دارد 2800 رون را همراه Blue-feathered branchsword به شما میدهد.

باس Patches در بازی های دیگر سری سولز هم حضور داشته بود. ولی به عنوان باس در بازی الدن رینگ ظاهر شده است و در Murkwater Cave در جنوب خلیج Murkwater قرار دارد. اگر جانش را به او ببخشید، دو رون طلایی به شما میدهد. اگر او را تا لحظه ی آخر بکشید، 800 رون و تجهیزاتش را میتوانید از او بگیرید.

باس Patches

باس Patches

باس اصلی Fringefolk Hero’s Grave در بازی الدن رینگ

باس The Ulcerated Tree Spirit در اصل باس اصلی Fringefolk Hero’s Grave محسوب میشود. قبل از ورود به سیاه چال باید حتما Stonesword Key داشته باشید. این باس 15000 رون، بذر طلایی و خاکستر Banished Knight Oleg را به شما میدهد.

سرباز گادریک دومین باسی است که بازیکنان در منطقه ی آموزشی لیم گریو با آن برخورد میکنند و فقط هم 400 رون به شما میدهد. در اصل اصلاً باس به حساب نمی آید.

Mad Pumpkin Head هم یکی از آن شخصیت هایی است که در طول بازی زیاد به آن برخورد میکنید. ولی ابعاد این باس از همه نظر بزرگتر است. این باس در Waypoint Ruins قرار دارد و در اصل دارد از جادوگر سلین محافظت میکند که شما میتوانید با شکست این باس و صحبت با سلین، کوئستش را شروع کنید. شکست این باس تقریباً خیلی آسان است و 1100 رون هم به دست میاورید.

فضای limgrave

فضای limgrave

باس سواره نظام شب یا Night’s Cavalry باسی است که فقط و فقط در شب بیرون می آید و ممکن است در نزدیکی سپیدی صبح ناپدید شود. پس زمان کمی برای شکستش دارید. دو تا از این باس در لیم گریو وجود دارد. یکی در نزدیکی دریاچه ی Agheel شمالی که 2400 رون و یک خاکستر به شما میدهد. ولی آن یکی نزدیکی قلعه مورن قرار دارد که 3400 رون و خاکستر Barricade Shield و Nightrider Flail به شما میدهد.

در شمالی ترین بخش کلیسای Elleh باس The Stonedigger Troll را داریم که داخل تونل های لیم گریو پنهان شده است. 1800 رون و مدالیون غرش را دارد.

The Demi-Human Chief یکی از باس های کلیدی است که باید شکست داده شود تا بتوانید یکی از کوئست های بازی را تکمیل کنید. پس از کشتن این باس 1200 رون، ابزار خیاطی و سوزن خیاطی به دست میاورید.

باس The Demi-Human Chief

باس The Demi-Human Chief

جنوب دریاچه ی Agheel بازی الدن رینگ

جنوب دریاچه ی Agheel جنوبی یک Evergaol دیگر داریم که Bloodhound Knight Darriwil داخل آنجا آماده ی مبارزه با شماست. اگر بتوانید این باس را شکست بدهید، 1900 رون و Bloodhound’s Fang را به دست میاورید.

تقریباً در تمام سرزمین میانه The Erdtree Avatar را داریم. شکست این باس خیلی سخت است، مخصوصاً اگر level شما پایین باشد. باس لیم گریو در بخش جنوبی کلیسای Pilgrimage قرار دارد که 3600 رون، Opaline Bubbletear  و Crimsonburst Crystal Tear به شما میدهد.

This Grafted Scion در داخل Chapel of Anticipation قرار دارد. این هم یکی از باس های آموزشی بازی است که هر بازیکن قبل از ورود به مناطق جدید با آن رو به رو میشود. 3200 رون، سپر Golden Beast Crest و شمشیر Ornamental از چیزهایی هستند که با کشتن این باس نسیبتان میشود.

The Leonine Misbegotten باس اصلی قلعه

The Leonine Misbegotten باس اصلی قلعه

و اما آخرین باس The Leonine Misbegotten است که باس اصلی قلعه ی مورن محسوب میشود. بازیکن بعد از شکست این باس در تقریباً سمت ساحل قلعه، 3800 رون به دست میاورد.

بازی الدن رینگ هم اکنون برای PC، کنسول بازی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن 4 و 5 موجود است.